Ο Γ. Ρακκάς στον Β. Κοντογουλίδη (δημοτικό ραδιόφωνο Θεσσαλονίκης FM100)

Οι επιπτώσεις από την πανδημία και το φάσμα μιας νέας εξάπλωσης που επανέρχεται με το καλοκαίρι και την τουριστική του κινητικότητα, η εικόνα της τουριστικής Θεσσαλονίκης μέσα σε αυτήν, ακόμα ο πρώτος χρόνος της διοίκησης Ζέρβα, αλλά και τα μεγάλα προβλήματα που καίνε τους Θεσσαλονικείς, όπως ο ΟΑΣΘ και η ολοκλήρωση της κατασκευής του μετρό, βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνομιλίας που είχε ο εκπρόσωπος του Μένουμε Θεσσαλονίκη, Γιώργος Ρακκάς με τον δημοσιογράφο Βασίλη Κοντογουλίδη στην φιλόξενη συχνότητα του δημοτικού ραδιοφώνου της Θεσσαλονίκης και την εκπομπή Θέσεις και Απόψεις.

«Ο βαθμός εξάρτησής μας από την διεθνή τουριστική αγορά, στενεύει τα περιθώρια της αποτελεσματικότητάς μας έναντι των αναζωπυρώσεων του κορωνοϊού», είπε χαρακτηριστικά ο Γ. Ρακκάς γι’ αυτά που συμβαίνουν τις τελευταίες μέρες. «Η Θεσσαλονίκη, έχει περίπου όσους επισκέπτες όσο και η Ρόδος, ωστόσο η τελευταία συγκρατεί 70.000 ή 80.000 πληθυσμό ενώ η πόλη μας έχει υπερπολλαπλάσιο», τόνισε ο εκπρόσωπος του Μένουμε Θεσσαλονίκη για να προσθέσει ότι η παρούσα δημοτική διοίκηση, όπως και οι προηγούμενες, ενισχύουν την μονοκαλλιέργεια του τουρισμού και δεν κάνουν κάτι για την ενίσχυση των υπόλοιπων κλάδων της τοπικής οικονομίας και αγοράς, ιδίως τους πιο δημιουργικούς.

Για την μέχρι τα τώρα θητεία του Κωνσταντίνου Ζέρβα, θα πει: «Κατ’ αρχάς να ξεκινήσουμε από τα θετικά, γιατί η κομπλεξική ή ισοπεδωτική αντιπολίτευση δεν είναι παραγωγική: Πιστώνεται θετικά τα αντανακλαστικά του νέου διοικητικού σχήματος σε σχέση με την καθημερινότητα των πολιτών, οι παρεμβάσεις, οι συντηρήσεις καθώς και η απόπειρα που γίνεται στην καθαριότητα». Ωστόσο, συνέχισε ο Γ. Ρακκάς από την παρούσα διοίκηση λείπει η συνεκτική στρατηγική, μια μεγάλη κίνηση για τον πολιτισμό, το περιβάλλον, την κοινωνική πολιτική, καθώς και μια συστηματική πολιτική για την ενίσχυση της τοπικής παραγωγής, ή της εφαρμοσμένης έρευνας –«είναι σκανδαλώδες να έχουμε το μεγαλύτερο πανεπιστήμιο των Βαλκανίων και να μιλάμε μόνο για τουρισμό», τόνισε χαρακτηριστικά.

Τέλος, για τον ΟΑΣΘ και την πρωτοβουλία του Δημάρχου θα πει: «κατ αρχάς είναι σωστή η ενεργοποίηση του δημάρχου, κι ας είναι το ζήτημα έξω από την σφαίρα των αρμοδιοτήτων του, γιατί αυτό απαιτεί η τοπική κοινωνία· για τα συγκεκριμένα όμως 50 λεωφορεία που επιδιώκει να αγοράσει ο Δήμος από τον ομόλογό του της Λειψίας, λείπουν τα οικονομικά και τεχνικά δεδομένα για να αποφανθούμε για το αν μας συμφέρει η όχι. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, είναι σκάνδαλο η 2η μεγαλύτερη πόλη της χώρας, να μην διαθέτει επί της ουσίας μαζικές μεταφορές, αδιανόητο ακόμα και γι’ αυτόν τον τουρισμό που συζητάμε». Τέλος για την κατασκευή του μετρό, και τις διαβεβαιώσεις για την ολοκλήρωση του έργου, θα σημειώσει: «Το πολιτικό κεφάλαιο της εκάστοτε κυβέρνησης και η αξιοπιστία του κράτους έχει εξαντληθεί για το ζήτημα αυτό, οι Θεσσαλονικείς δεν πρόκειται να πιστέψουν άλλη μια δέσμευση… Αν μαζεύαμε τις διαβεβαιώσεις που έχουν γίνει από το 2006 που ξεκίνησε το έργο θα φτιάχναμε ένα πύργο υποσχέσεων ψηλότερο από τον Λευκό», κατέληξε χαρακτηριστικά.

Ακούστε την συνέντευξη:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s