Αστικές μεταβολές από την ολοκλήρωση του Μετρό της πόλης

SALONIKA-ERGA-METRO

Τις τελευταίες μέρες, τα ΜΜΕ της πόλης μας βομβαρδίζουν με τα εγκαίνια της επέκτασης του Μετρό προς την Καλαμαριά –γεγονός που αναμένεται να δώσει ώθηση στην προσπάθεια που γίνεται να ολοκληρωθεί έγκαιρα το έργο. Διατηρούμε, βέβαια, τις αμφιβολίες μας –έχουμε τοποθετηθεί επανηλειμμένως στην ιστορία ‘μετρό’ της Θεσσαλονίκης και τις συνέπειες που είχε η έναρξη της διαδικασίας κατασκευής τους στην πόλη.

Αυτήν την φορά όμως επιθυμούμε να κάνουμε μια διαφορετική αναφορά. Και να σκεφτούμε τι θα σήμαινε η ολοκλήρωση του έργου για την πόλη μας. Στο πλαίσιο αυτό αναδημοσιεύουμε μια εκτεταμένη εργασία, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Αειχώρος (τ. 17 Νοέμβριος 2013) και αφορά στις «Επιπτώσεις στην Αστική και Εργασιακή Γεωγραφία» της πόλης. Το άρθρο είναι των Στέλιου Γκιάλη (Επικ. Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Βύρωνα Κοτζαμάνη(Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), Κωνσταντίνας-Δήμητρα Σαλάτα (Μηχ. Χωροταξίας και Ανάπτυξης, ΑΠΘ) και μεταξύ άλλων περιέχει πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για την κοινωνική σύνθεση πολλών γειτονιών και περιοχών της πόλης, από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι την Καλαμαριά.

Μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s