54 προτάσεις για τον Δήμο Θεσσαλονίκης και… 1 υπόσχεση / Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Κυκλοφοριακό

710716610Το ευ ζην μιας πόλης κρίνεται από την ποιότητα των μέσων μεταφοράς της. Πρέπει να περάσουμε από το μοντέλο του «μοναχικού πλήθους» που μποτιλιάρεται αποξενωμένο στα αυτοκίνητα, σ’ ένα οικολογικό μοντέλο μαζικής, δημόσιας μεταφοράς που ευνοεί στην κοινωνικότητα.

  • Αναδιοργάνωση του αστικού σχεδιασμού για τις δημόσιες μεταφορές. Στόχος, να καταστεί άχρηστη η χρήση του ΙΧ στις γειτονιές της πόλης και στο κέντρο της μέσω της προώθησης ενός δικτύου Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
  • Να γίνει ο Δήμος η φωνή των πολιτών στις διενέξεις με το ΜΕΤΡΟ. Να απαιτήσει και να πετύχει πλήρη διαφάνεια σχετικά με την πορεία και το κόστος του έργου. Να απαλλαγούν οι αποκλεισμένες από τα εργοτάξια επιχειρήσεις από την καταβολή των δημοτικών τελών.
  • Αποσύνδεση της υλοποίησης των άλλων ΜΜΜ, από την ολοκλήρωση των έργων ΜΕΤΡΟ.
  • Δημιουργία διαδικτυακής «βάσης δεδομένων πραγματικού χρόνου» car pooling (από κοινού χρήση του ΙΧ επιβατών που επιθυμούν να κινηθούν προς την ίδια κατεύθυνση).
  • Ανασχεδιασμός των ποδηλατοδρόμων, με στόχο να καταστούν πραγματικά λειτουργικοί για τους ποδηλάτες.
  • Αλλαγές στο καθεστώς των Δημόσιων Μετακινήσεων με λεωφορεία. Εισαγωγή των Λεωφορείων Ταχείας Διέλευσης. Αναδιοργάνωση του ΟΑΣΘ σε Κοινωνική-Συνεταιριστική βάση.
  • Πόλη φιλική προς τους πεζούς.
  • Δημοτικά πάρκινγκ στις παρυφές της πόλης, για να ενθαρρύνονται οι χρήστες ΙΧ για την χρησιμοποίηση των ΜΜΜ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s